Obchodné podmienky


1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.


2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB

Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, či písomne na našej adrese.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.


Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky a zároveň riadne vybavené slovenskými návodmi k obsluhe, záručnými listami a zoznamami pozáručných servisných stredísk, ak to je pre daný druh tovaru obvyklé.


Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Fakturačná adresa a dodacia adresa musia byť správne uvedené pri objednávaní tovaru, nakoľko po vystavení faktúry už nie je možné tieto údaje zmeniť. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva postupne vzniká samotným dodaním tovaru. V prípade neprevzatia tovaru zákazníkom účtujeme paušálny poplatok vo výške 5,- EUR ako náhradu za vzniknuté poštové poplatky. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.


V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo k zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme i v prípade, kedy výrobca prestane dodávať objednaný produkt, alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.


3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.


4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Každú objednávku môžete do 24 hodín zrušiť a to telefonicky, či e-mailom a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby.


5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednaný tovar vám môžeme zaslať viacerými spôsobmi: poštou na dobierku, poštou doporučene (pri platbe vopred) alebo kuriérom. Ceny poštovného sú nasledovné:

Osobné prevzatie u nás – ZDARMA

Platba dobierkou:
Pošta 2. trieda – 4,10 EUR (doba dodania 1-2 dni)

Packeta (Zásielkovňa) – 4,10 EUR (doba dodania 1-2 dni)
Kuriér EMS – 5,70 EUR (doba dodania do 24 hodín)

Platba vopred na bankový účet:
Pošta 2. trieda – 2,90 EUR (doba dodania 1-2 dni)

Packeta (Zásielkovňa) – 2,90 EUR (doba dodania 1-2 dni)
Kuriér EMS – 4,50 EUR (doba dodania do 24 hodín)

DORUČENIE do ČESKEJ REPUBLIKY

Tovar do Českej republiky zasielame len po úhrade tovaru vopred bankovým prevodom na náš účet vo FIO Banke ČR. Platba môže byť zadaná ako tuzemská (t.j. bez zbytočných poplatkov)

Pošta 1. trieda – 4,50 EUR (doba dodania 2 dni)


6) DODACIA LEHOTA

Dodacia lehota pri tovaroch skladom je od 1-3 dní, ak nie je uvedené inak. V prípade, že tovar nie je skladom, dodacia lehota je od 7-20 dní. V takomto prípade Vás budeme čo najskôr kontaktovať s upresnením termínu dodania.


7) VRÁTENIE TOVARU

V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) máte právo od uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. My sme Vám povinný vrátiť Vaše peniaze za tovar najneskôr do 15 dní od odstúpenia od zmluvy, a to bez akýchkoľvek sankcií za odstúpenie, musíte však znášať náklady na vrátenie tovaru (napríklad poštovné) a musia byť splnené nasledovné podmienky:

  • tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale
  • tovar nesmie byť použitý
  • tovar musí byť nepoškodený
  • tovar musí byť kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.)
  • tovar zašlite spolu s dokladom o kúpe

Pokiaľ nám, po dohode, budete posielať tovar späť, neposielajte ho, prosím, formou dobierky!!! Dobierky v žiadnom prípade neprijímame, pretože sa pred vyzdvihnutím nedá skontrolovať obsah a stav vráteného tovaru. Pošlite ako bežnú, prípadne doporučenú listovú zásielku a my Vám po kontrole pošleme peniaze zloženkou alebo na Váš účet. Ďakujeme za pochopenie.


8) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný čo najskôr ohlásiť našej firme. Za vady vzniknuté prepravcom neručíme.

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.

Záruka sa nevzťahuje na:

  1. vady vzniknuté bežným používaním
  2. nesprávnym použitím výrobku 
  3. nesprávnym skladovaním 
  4. mechanickým poškodením

Postup pri reklamácii:

  1. informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, alebo písomne
  2. tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
  3. do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu
  4. prefotenú faktúru (doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode)

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatí tovaru našou firmou.


 9) NEPREVZATIE ZÁSIELKY

Za neopodstatnené neprevzatie zásielky uloženej na pošte po dobu 18 kalendárnych dní a jej následne vrátenie ku nám bude zákazníkovi účtovaná pokuta vo výške 5,- EUR (zahŕňa poštovné a balné náklady a poplatok Slovenskej pošte za neprevzatú, vrátenú zásielku).


Miroslav Lachký – SJ COMPANY
Jánošíkova 18
972 01 Bojnice

Tel.:0907 480 519

Zákony a predpisy:
– zákon číslo 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji
– zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov